نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی مدرسه تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
  • ارزیابی اساتید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
  • اعتبار ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
  • اعتماد سازمانی بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
  • اعتماد کادر آموزشی تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]

ب

  • باور هوشی افزایشی بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
  • برنامۀ درسی شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]

ت

  • تأکید تحصیلی تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
  • تسهیم دانش بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
  • تعهد سازمانی ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]

ج

  • جنسیت بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]

ح

  • حل مسأله شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]

خ

  • خلاقیت بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
  • خلاقیت ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
  • خودپندارۀ تحصیلی تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
  • خودتنظیمی تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
  • خوشبینی تحصیلی تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]

د

  • دانشجومعلم مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزش‌وپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]
  • دانشگاه تهران بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
  • دانشگاه فرهنگیان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
  • دورة ابتدایی بررسی و تبیین میزان توجه به مهارت‌های تفکر ‌انتقادی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 75-95]
  • دورۀ ابتدایی شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
  • دیدگاه معلمان بررسی و تبیین میزان توجه به مهارت‌های تفکر ‌انتقادی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 75-95]

ر

  • راهبردهای شناختی بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
  • راهبردهای فراشناختی بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
  • رضایت شغلی ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
  • رضایتِ شغلی مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزش‌وپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]
  • روایی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
  • رویکر د360 درجه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
  • رویکرد سازنده‌گرا مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
  • رویکرد سیستماتیک مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]

س

  • ساختار توانمندساز مدرسه تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
  • سازنده گرایی تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]
  • سبک‌های مدیریتی ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]

ش

  • شبیه‌سازی مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]

ع

  • عناصر برنامۀ درسی شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]

ف

  • فرایندیاددهی-یادگیری تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]
  • فرهنگ مدرسه ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]

ک

  • کارآمدی جمعی تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجی‌گری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
  • کارشناسان بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]

م

  • مدیران ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
  • مراجع ارزیابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
  • مطالعات اجتماعی شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
  • مهارت‌های تفکر انتقادی بررسی و تبیین میزان توجه به مهارت‌های تفکر ‌انتقادی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 75-95]
  • مهارت‌های حل مسأله شناسایی و بررسی ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارت‌های حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
  • میل به ماندگاری مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزش‌وپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]

ن

  • نقشۀ مفهومی تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
  • نوجوانان ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
  • نیازهای روان‌شناختی بنیادی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]

و

ه

  • هدیه‌های آسمان بررسی و تبیین میزان توجه به مهارت‌های تفکر ‌انتقادی در کتاب‌های هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 75-95]
  • هوش تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجان‌پذیری در تدریس معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 147-168]
  • هوش فرهنگی تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجان‌پذیری در تدریس معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 147-168]
  • هیجان‌پذیری در تدریس تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجان‌پذیری در تدریس معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 147-168]
  • هیجان‌های مثبت بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجی‌گری هیجان‌های مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]

ی

  • یادداری مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
  • یادگیری مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
  • یادگیری فعال تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]